Winkelbeleid

Levertijd en verzendkosten

Ik doe zorgvuldig mijn best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen probeer ik uiterlijk binnen drie dagen te verzenden. Echter, het lukt niet altijd om dit na te komen en dan duurt de levering wat langer. Dit kan komen doordat producten niet voorradig zijn of door andere onvoorziene omstandigheden. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mocht ik om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan breng ik je hiervan natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.


De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders vermeld staat in de productomschrijving. De verzendkosten bedragen:

€0,91-1,82 voor bestellingen die als brief worden verzonden (briefpost). De kosten hangen af van het gewicht van de producten.

€4,00 voor bestellingen die door de brievenbus passen (brievenbuspakket)
€ 6,05 voor bestellingen die als pakket verzonden worden (pakket)


Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.


Wettelijk bedenktermijn en retourneren

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, tenzij herroeping is uitgesloten. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,00 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan mij geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met mij opnemen via klantenservice@avecsans.nl. Ik zal vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product op tijd en in goede staat ontvangen is. Iik zal zelf bepalen of het product in goede staat is ontvangen.


Uitzonderingen retourneren

De volgende producten zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht:

Producten in de vorm van downloads (pdf, jpeg, etc.). Deze producten zijn niet te retourneren, omdat die door hun aard (digitale producten) niet kunnen worden teruggezonden. Uitsluiting van het herroepingsrecht is alleen van toepassing indien je hier toestemming voor heeft gegeven in het bestelproces.


Ruilen

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@avecsans.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product dat je wil ruilen en verzending van het gewenste product. Deze kosten bedragen circa 4,00 per pakket per zending, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder.


Garantie

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Wettelijk gezien heb je ook recht op een goed product, daarom bied ik geen extra garantie. Mocht je problemen ervaren met een product, dan kan je altijd contact opnemen via klantenservice@avecsans.nl. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek naar de maatstaven van redelijkheid en billijkheid voor mijn rekening komt, dan zal ik kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik verzoek je vriendelijk om je klacht eerst kenbaar te maken door te mailen naar klachten klantenservice@avecsans.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Contact

Ik doe mijn uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je mij eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over een product of een bestelling dan kun je mij bereiken op klantenservice@avecsans.nl. Betreft het een ander onderwerp? Dan ben ik bereikbaar op info@avecsans.nl.